Mamma mu

Idag har jag berättat för mina kära kollegor om vad som är på gång. Hade inte direkt planerat att berätta så tidigt, men med tanke på hur jag mår så var det svårt att dölja, speciellt när man jobbar så nära varandra som vi gör i butiken. Både Magnus och Mattias (som båda är pappor) blev jätteglada för vår skull och har redan slagit vad om hur mycket jag kommer gå upp i vikt under graviditeten. Det står uppskrivet i lunchrummet, Magnus gissar på 21kg, Mattias på 17kg och jag hoppas på max 15kg! Vi får väl se vem som vinner, vet dock inte vad man får om man har rätt! 
 
Det känns otroligt skönt att dom vet om på jobbet, jag ska dock vänta några veckor innan jag berättar för vår Sverigechef. Magnus och Mattias tycker att mitt illamående är roligare än vad jag tycker och har frågat hela dagen "mamma mu, ska du gå och kräkas eller kan jag springa och kissa...". Kul att någon har kul åt att jag mår dåligt!
 
Nu ska jag minsann sova, så här länge har jag inte varit uppe på veckor (klockan är nu 22.26) haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0