Illamående

Illamående är verkligen ett ord som kan sammanfatta senaste veckan. Illamående och trötthet. Har ätit åksjuketabletter för att minska illamåendet och det hjälper till viss del. Istället blir jag jättetrött av dom (som om att jag inte är trött ändå!) dessutom kan jag inte dricka kaffe, det går helt enkelt inte. Det känns som att dagarna nu går ut på att försöka klara av att jobba så man får åka hem och sova. 
 
Förhoppningsvis avtar väl detta som för dom flesta runt v.12 (bara 4 veckor kvar i så fall). Ändå förstår jag inte hur det är tänkt att man ska klara att jobba när man mår såhär. Jag mår ju inte bara illa på morgonen, även om det då är som värst, utan det kommer ju lite när som under dagen. Har vid flertalet gånger varit nära att behöva springa ifrån möten i panik för att hinna till toaletten, men har som tur är klarat mig. Ännu svårare är det ju när det ska vara så jävla hemligt varför jag mår som jag gör. 
 
Lite klagomål i dagens inlägg men jag vill också säga att jag är så himla tacksam för att jag har Olof som tar hand om allt hemma när jag är för trött för att röra mig och för att han ställer fram samarin och kex till mig varje morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0