Födelsedag, barnmorska och London

Så nu är vi inne på sista dagen i Januari och jag går idag in i vecka 11 fick jag veta av barnmorskan när vi var där igår. Har äntligen fattat hur man räknar det där med veckor och dagar! Väldigt logiskt kan jag ju tycka nu när jag vet hur jag ska tänka :)
 
Besöket hos barnmorskan var inte så spännande annars. Fick svara på massa frågor och sådär och det kändes inte mer eller mindre att jag var gravid för att jag varit där, men det blir nog annat på ultraljudet när man får se det lilla livet!
 
I söndags fyllde jag år också och då berättade jag för mina syskon och morfar att vi ska ha bebis. Henning (min äldsta bror) sa inte så mycket och verkade inte särskillt överraskad när jag sa det till honom. Min andra bror hade jag tydligen inte behövt berätta det för, för han sa att redan visste det för att han hade tänkt på det för ett par dagar sen...
 
Även om det kanske är tidigt enligt vissa så har vi sagt att det är offentligt nu även om vi sagt att det inte är "facebook offentligt" än. Vi vill ju att alla som vi umgås med ska få veta det innan dom läser det på fejjan!
 
Det var allt för idag. Imorgon gasar vi upp till Täby och sen vidare till London för att fira Olofs pappa :) Det ska blir fantastiskt att få åka iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0