2013

Nu har vi bytt år, till det år när jag ska bli mamma. Sjukt!
 
Nyårshelgen var fantastisk på alla vis. Dagen innan nyår kom Andréa, Jon och Melvin upp till oss. Redan innan jag gjort mitt graviditetstest så har jag skvallrat för Andréa om vad jag trodde var på gång så dom var dom första som fick veta något om att det faktiskt är bebis på gång. Dom hade med sig en så fin present upp också, ett sånt fint halsband med en bjällra på som ska ligga mot magen när den börjar växa sen.
 
Hemligheten är inte heller längre hemlig för mamma och pappa och inte heller för Olofs föräldrar. En så här stor hemlis kunde jag uppenbarligen inte gå runt att bära på utan att säga något till mamma och pappa. På nyårsafton åkte vi hem till dom så att dom fick träffa Melvin som dom inte träffat tidigare. Självklart blev det en massa barnsnack så fort vi kom innanför dörren och jag kunde inte låta bli att berätta att dom ska bli mormor och morfar i Augusti. Jag tror inte riktigt att dom fattade, men jag ska inte säga något för jag förstår nog inte riktigt själv heller än!
 
När mina föräldrar fått veta så tycker jag inte att det är mer än rätt att Olofs föräldrar också skulle få ta del av nyheten så senare på nyaftonskvällen ringde vi till dom och berättde också. Nu när blivande mormor, morfar, farmor och farfar vet om det så känner jag inte alls samma behov av att berätta att jag är gravid för alla jag träffar :) . Nu får jag lugna mig tills vi varit hos barnmorskan innan någon mer får veta.
 
Bjussar på en bild på min stiliga karl, så här fin var han på nyårsafton!
Tänk att vi ska ha en liten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0