UPPLÄGG

Senaste tiden har jag varit väldigt slarvig med maten, har mest fokuserat på träningen och varit lite för bekväm och ätit vad jag varit sugen på. Känner nu så här inför sommaren att det måste bli ändring på detta... Har tänkt köra på en lågkaloridiet med mycket proteiner för att inte tappa så mycket muskelmassa. Så nu blir det kesella, ägg och kyckling för hela slanten! Tänkte jag skulle ta och slänga upp lite vad jag stoppat i mig och lite recept här i bloggen så ni får ett hum om vad jag stoppar i mig.

Tänkte köra med mer konditionsträning nu också, löpning eller pw typ 5- 6 dagar i veckan och även köra på fler reps och färre sets på styrkepassen då jag kört mycket tungt på gymmet senaste månaden.
En bra dag kommer förhoppningsvis se ut något i stil med detta:
* vakna- 1-2 glas vatten, omega-3
* 1 timmes pw
* frukost- kesellasmoothie (ska slänga upp ett jättegott recept senare)
* lunch- omelett
* styrketräning/ cardioträning
* mellanmål- avokado och kräftstjärtar
* middag- kycklingwook
* 40- 60 min kvällspromenad i lugnare tempo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0