LUNCHTIPS

Jag har hittat en riktig favorit som passar perfekt till frukost, lunch eller mellanmål, nämligen kesella smoothie. Jag tycker det är hur gott som helst, nyttigt, fullproppat med protein och vitaminer och så står man sig riktigt bra på det. Ytterligare ett plus i kanten är att den är laktosfri! Här kommer receptet på den;

250 gram lättkesella
ca ½ dl vatten (beroende på hur tjock man vill att den ska vara)
fun light i valfri smak efter tyckte (ca 1 msk tycker jag är lagom)
frysta bär
Mina personliga favoriter är hallon, blåbär med funlight "wildberries" och hallon, mango med funlight "tropical fruits".
Mixa bara ihop det här med en stavmixer så får du snabbt en riktigt god, nyttig och mättande måltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0