SLUT PÅ HELGEN

Den här helgen har växlat mellan stress och total lathet. I fredags ringde klockan vid sju och så åkte jag till skolan och skrev slutprovet i naturkunskapen. Tror faktiskt att det gick vägen vilket känns bra! På vägen hem stannade jag på gymmet och körde ett vad jag skulle vilja kalla riktigt expresspass. Brännde nästan lika mycket kalorier på en halvtimme som jag brukar göra på en timme! Vände nästan i dörren hemma efter en snabb dusch. Ner på stan igen för lunch med Therese, Flavio, Abbe, Habib och Ninos. Sedan strosade jag och Terran runt på stan och handlade lite vin till kvällen som började på hennes hotellrum. Senare mötte vi upp med pojkarna och begav oss till Pitchers. Dansade tills fötterna värkte och hade en jätte trevlig kväll! Igår gjorde jag istället ingenting alls. Var bara så trött efter den här veckans stress. Blev melodifestivalen och popcorn på kvällen med älsklingen. Idag har jag pluggat nästan hela dagen och nu ska jag börja med maten, tacos och solsidan ikväll :) Bra, bra, bra helg! Längtar så mycket tills Therese flyttar upp, vilket hon gör om typ 3 veckor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0