ONSDAG NIONDE MARS

Jag skulle vilja kalla det ångest, prestationsångest. Är så sjukt stressad över naturkunskapsprovet på fredag. Jag läser och läser om DNA, celler, blodkroppar, muskler, molekyler, hormoner, stjärnor och jag vet inte vad. Jag får panik över alla ord och allt som händer i kroppen som jag måste kunna. Har inte ro att göra något annat, för då får jag dåligt samvete, men det funkar inte heller att läsa sida efter sida och försöka mata in information. Jag har inte en aning om hur stort provet är, vad det kommer handla om eller hur betygsgrundande det är. Men att skriva ett enda prov på en hel kurs stressar mig enormt. Gaaah, jag måste, måste, måste klara det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0