MÅNDAG SJUNDE MARS

Hallå! Idag har jag varit nere på stan nästan hela dagen med Lina. Vi har kikat runt i butiker vilket resulterade i att jag kom hem med lite nya grejer som vanligt :) blev bland annat ägare till ett par svarta converse. Har också varit hos Madde och toppat håret lite och den här gången grät jag inte när jag kom hem. Madde vet vad hon gör och försökte rädda mitt hår så gott hon kunde sen jag gjorde misstaget och klippte mig på drop in hos någon som tydligt borde satsa på en annan karriär. Det blev också god lunch och kaffe innan det var dags att röra sig hemåt. Kvällen har spenderats med naturkunskapsboken i knät och råplugg inför fredagens stundande slutprov. Nu är det dags att krypa ner i sängen och samla krafter inför morgondagen. Puss och god natt :)
Jag fick föresten tillbaka min förlovningsring idag som jag varit utan i en månad,
det känns bra och nu är den lagom stor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0