SÖNDAG FEMTE JUNI

Idag har vi varit i Borensberg och firat min bror eftersom han fyllt 30, blev god buffé och rabarberpaj, trevligt sällskap och en massa skratt. Ikväll blir det bara att ligga hemma i soffan och slappa, är av någon anledning så himla trött hela tiden, somnar som en stock på två sekunder vare sig jag vill eller inte. Det är faktiskt inte toppenkul...


Kanske en av dom vidrigaste bilderna, men till saken hör att det här är en av få foton där bilden ger rättvisa till hårfärgen jag hade förra sommaren. Jag funderar nämligen på att bli blond igen till sommaren, det är så himla mycket smidigare eftersom jag egentligen är blond. Håret blir så solblekt och utväxten blir typ vit mot mitt annars mörka hår. Gillar färgen jag hade i somras, den är inte för ljus och väldigt lik min naturliga hårfärg. Kanske skulle det vara värt att slänga några hundralappar på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0