SLUT PÅ LÅNGHELGEN

Efter den här underbara dagen i solen drog jag med mig Hanna ut på en pw innan det var dags för mat och sedan fixa med kvällsysslorna. För efter hela fem dagars ledighet är det nu snart dags att kliva upp till jobbet igen. Av någon anledning känns det jobbigare än efter en vanlig helg, kan det ha att göra med att det känns som sommar ute? Jobbar i och för sig bara tre dagar den här veckan och på fredag är jag färdig med både skolan och har jobbat klart för den här terminen. Då väntar ju en lång och skön sommar så det är väl bara att bita ihop dom här sista dagarna. Så jobbigt är det faktiskt inte, gillar mitt jobb massor, men det är mest den där förbannade väckarklockan jag skulle vilja slå ihjäl när den ringer halv sex på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0