ONSDAG TJUGOANDRA JUNI

Japp, dagarna rullar på. Imorgon åker vi upp till Vätö för att fira midsommar precis som vi gjort alla andra år vi varit tillsammans, jag och Olof. Femte året i år så det kanske man får fira lite extra :) Tror dock ínte att vi får lika fint väder som vi hade förra året, väderprognosen ser inte så lovande ut, men det är ju så det är på midsommar! Nu sitter jag och väntar på att älsklingen och Hanna ska komma hem, Olof hämtade upp mitt handikapp efter jobbet så vi kan ses innan vi åker iväg. Har spenderat dagen med städning och så har jag kollat på 8 mile, sjukt bra film faktiskt. Gillar Eminem lite mer varje gång jag ser den.

Lite bilder från midsommar förra året underbart väder och underbart sällskap,
får lita på sällskapet i år då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0