FREDAG TIONDE JUNI

Idag skulle jag blivit färdig med skolan. Jag hade blivit färdig om det inte vore för att jag inte kunde slutföra mitt prov, jag fick sån sjuk mensvärk att jag ville dö och svimma och spy på samma gång. Som tur var så fick jag klartecken från skolan att göra om det på torsdag. Snällt av dom, men det hade ju ändå varit skönt om man blivit klar med skiten. Efter den trevliga upplevelsen gick jag upp på stan och raka vägen till apoteket. Efter två ibumetin så kändes det i alla fall okej och jag tog en runda på stan med Sabina. Slösade bort lite skattepengar på fynd jag hittade :) Idag sprang alla studenter ut i Linköping och det var fullt med traktorer i hela stan, får flashbacks från min egen student, tänk att det är tre år sen, tiden går sjukt fort!!

Bild från vårt utspring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0