FREDAG SJUTTONDE JUNI

Nu har jag sommarlov på riktigt! Enda fram till trettonde augusti, vad ska man göra med tiden? Jag tänkte faktiskt passa på att träna riktigt mycket i sommar, det är ju så skönt att träna utomhus! Köpte nya ploppar till mina stavar idag så nu behöver det inte låta så mycket om mig när jag är ute på pws. Annars tänker jag faktiskt bara njuta av att vara ledig. Dom senaste månderna har jag ju både pluggat och jobbat på heltid så nu känns det skönt konstigt att inte ha något att göra. Har varit hos frisören idag och blivit lite blondare, inte så jätte mycket ljusare men det kommer förhoppningsvis solblekas lite också, klippte rätt mycket på håret också så nu känns det riktigt fräscht :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0