HELGEN

Det har varit lite dåligt med uppdatering här men jag kör en sammanfattning av helgen som varit. Fredagen var lugn och skön, slappade i soffan med älskling och sen packade vi en fikakorg och åkte iväg för att fiska lite, fick typ inget men det var himla mysigt ändå. I lördags velade jag fram och tillbaka hela dagen om huruvida jag skulle ut på kvällen eller inte. Det slutade med att jag gick ut i alla fall och hade en himla trevlig kväll :) igår så åkte jag till Åtvidaberg med Olof och några kompisar för att fika och lyssna på Nina och Jonas som sjöng och spelade på fiket där vi var. Efter det packade vi in fiskespöna i bilen igen och gasade till Borensberg för att dra ut med en flotte på sjön och fiska och käka lite. Helt perfekt helg, men nu är det måndag igen. Städ- och tvättdag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Mysigt!!! :)<3

2011-07-13 @ 22:25:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0