SÖNDAG NIONDE JANUARI

Njuter för fullt av att vara ledig in i det sista. Imorgon börjar vardagen på riktigt igen, jag vet inte om jag är knäpp eller varför jag tycker att det ska bli fruktansvärt skönt att börja jobba igen. Ledighet i all ära, men det är inte helt fel med rutiner. Men, i alla fall så tänkte jag passa på att gå ut i det fina vädret på en långpromenad idag. Hoppas bara att det inte är isgata hela vägen för jag äger inga broddar. Ikväll väntas besök av dom bästa, spelkväll med Hanna och Caesar. Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det blir kallt.

Hahahaha, jag dör av bilden! Men jag bjuder på den för vi är så jävla snygga annars!

Kommentarer
Postat av: Caesar

hhaha Hanna ser ut som en pokemon figur! :)

2011-01-09 @ 13:39:36
Postat av: majas hanna

hahaha pokemon?! wtf! ja isf är jag den bästa & snabbaste & starkaste & smartaste pokemonen som jag vet iaf!

2011-01-09 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0