JOBBA, SOLA, TRÄNA

Jag överlevde dagen! Men shit vilken dag det varit! Har haft lektioner i ett hela dagen och inte nog med det... Jag har enbart haft fysik, kemi, teknik och matte. För er som känner mig förstår vilken helvetesdag det inneburit. Jag har nämligen väldigt svårt för just dessa ämnen, tycker det är sjukt tråkigt och svårt. Men jag hade eleverna hyfsat sysselsatta ändå. Efter jobbet blev jag upphämtad av en stilig silvrig bil som tog mig hela vägen hem. En sovstund i solariet och en timmes spinning väntade på kvällen. Nu är jag trött och nöjd över att jag orkade med träningen idag så nu ska jag krypa ner i sängen bredvid världens bästa kille (som förövrigt både städat och lagat mat idag). :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0