FEL DAG ATT BEHÖVA PLUGGA

Ligger nerbäddad i soffan och försöker skriva en redovisningsuppgift om hur salt bildas. Jag fattar ingenting, vilket gör mig fruktansvärt stressad. Har massor att göra till tisdag och jag har inte tid att inte förstå uppgifterna. Till råga på allt så är jag bakis, men det är ju självförvållat i och för sig. Som tur är så är det värt det ändå för jag hade en underbart trevlig kväll igår med fina människor. Men nu måste jag återgå till studierna!


I know I tried
I was not stable
Flawed by pride
I miss my sanguine eyes
So hold my hands up — breathe in, breathe out
But love the one you hold
And I'll be your goal
To have and to hold
A lover of the light

Kommentarer
Postat av: Elin

Behöver du hjälp är det bara att säga till, jag har ju precis tagit kursen. puss puss

2011-01-23 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0