BÄTTRE ÄN PÅ LÄNGE

Nu bättre än på länge passar det med fredag. Har varit grymt trött hela veckan och nu kan jag bara se fram emot att vara ledig några dagar. Eller plugga måste jag göra, men sovmorgon tänker jag allt unna mig. Efter jobbet idag åkte jag och hämtade upp Emelie på jobbet för en lunch. Må bra timme med massa skratt och god mat. När hon knallat tillbaka till jobbet tog jag en promenad bort till gymmet och körde bröst och mage. Blev upphämtad av min käre sambo så åkte vi och handlade lite god mat. Nu har vi ätit krabba, räkor och avokado och strax ska jag lämna Olof och hans bror här hemma och smita ner på stan med Hanna. Det vankas biobesök, Love and other drugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0