TORSDAG TJUGOFJÄRDE FEBRUARI

Min dag har gått i ett precis hela hela dagen. Vaknade och slängde på mig träningskläderna på vägen ut genom dörren typ. Körde ett riktigt skönt pass på gymmet och tog en en promenad i det fina vädret och tog bussen en bit bort istället för att hoppa på utanför gymmet. Kastade i mig lite frukost och hoppade in i duschen innan jag åkte ner på stan och mötte upp Terran för en fika. När vi vinkat hejdå och kramats tillräckligt länge tog jag en sväng på stan. Hittade en fin cardigan på BikBok som fick följa med hem. När klockan närmade sig 6 så gick jag upp till Emelie och drog sen med henne till Steves för att käka lite mat. Nu har jag precis landat i soffan och ska spendera resten av kvällen i min älsklings famn. Ska sova utan honom imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0