SÖNDAG TJUGOSJUNDE FEBRUARI

Usch jag orkar inte ta tag i den här dagen känner jag. Igår var det full rulle från morgon till kväll. Pappa väckte mig 20 över 5 så drog vi ut på sjön. Var hemma i Linköping igen vid 4 och sen väntade det inflyttningsfest på kvällen. Som tur var hann jag med en lite power nap innan kalaset, annars hade jag varit död. Hade en riktigt rolig kväll som slutade på Pitchers. Men som sagt så satte det lite spår, är sjukt trött idag... Och jag som borde plugga matte! Blää :(

Kommentarer
Postat av: Hollys mamma <3

men tack, ja hur gör jag? jag äter inte så mycket tror jag haha, förutom på helgerna då frossar jag i allt som kommer i min väg:P

2011-02-27 @ 19:11:20
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0