KNÄSKADA = EN DAGS MINDRE TRÄNING

Känner att jag kommit in i en bra rytm med träningen nu. Har tränat ungefär varannan dag i drygt en månad och äntligen känns det kul att åka till gymmet och inte ett nödvändigt ont. Det har mest blivit styrka nu dom senaste veckorna så kände mig riktigt peppad på ett spinningpass nu. Bokade in mig på ett 70 min pass som skulle gå av stapeln nu på morgonen. Men så blev det inte riktigt... Igår så fick jag för mig att rida på min käre sambos rygg till sängen när vi skulle gå och lägga oss och lyckades såklart slå in mitt knä i dörrposten! Idag haltar jag runt och svär över att jag knappt kan räta eller böja på benet. Hoppas bara det går över fort så jag kan träna imorgon istället (hoppas kan man ju alltid).

Dom nya tagen med träning och bra mat har i alla fall gett resultat och nu har jag endast tre små ynka kilo kvar till min målvikt. Förhoppningsvis är jag där i slutet på Mars! Då lovar jag ordentliga före och efter bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0