JAG ÄR BRA PÅ ATT VARA UPPTAGEN

Japp, jag är bra på att hålla mig sysselsatt så att jag "inte har tid" att plugga. Idag började jag i alla fall dagen med lite plugg och kollade upp vad som gäller inför veckan. Blev trött av att bara titta på det! Åkte ner på stan för att hämta mina nya örhängen på Federal och sen in till Madde för att färga ögonbrynen och ögonfransarna. Kom också på att jag glömt mina träningskläder när jag satt på bussen så då fick jag hoppa in på Stadium och köpa nya så jag kunde träna också. Hur som helst så var det grymt skönt att träna efter två dagars vila och dessutom är det ju så kul att träna i nya kläder! NU ska jag väl ta tag i studierna så jag får något vettigt gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0