FIN VECKA

Har en massa att se fram emot den här veckan. Bland annat fick jag ett samtal från min söta vän i Borås förut. Hon ska komma upp i veckan så då ska jag träffa henne för första gången sen i Juli! Sen ska vi på middag hos min bror, det blir en del andra fika dejter, fiske, bowling och inflyttningsfest. Tur att jag fått vettiga saker gjorda idag. Har både pluggat en massa hela förmiddagen så ligger rätt bra till inför den här fullspäckade veckan. Har också tvättat igenom all tvätt och kuddar, filtar och sängkläder. Så resten av veckan blir det bara träning, trevligt sällskap och det sista i studieväg! Lika bra att köra vidare med skolan redan nu så jag inte slappnar av för mycket :)

Therese och jag innan måndagsklubben i somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0