VÄRLDEN ÄR LITEN

Är det inte rätt konstigt hur liten världen är egentligen. Satt och kikade runt på lite gamla bilder på datorn på människor man inte pratar med längre. Med hjälp av facebook så började jag söka på lite namn på folk jag tappat kontakten med. Det skumma är att med typ kanske 70% av personerna jag sökte på så hade jag minst en gemensam vän med en person som jag lärt känna på helt olika håll. Virrigt kanske, men tex så sökte jag på en gammal kompis från Stockholm och vi hade tre gemensamma vänner. Dels den personen jag träffade honom genom, sen också min chef och en kompis från Gävle. Helt oväntat, så var det på flera jag sökte på. Världen måste alltså vara liten. Det var bara det jag ville säga.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med om att världen är bra liten! Helt sjukt hur mycket folk man känner men ändå inte^^

2010-09-16 @ 23:51:42
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0