KALORIER IN & UT

Har som många av er vet testat en hel del olika dieter, GI, atkins, viktväktarna, nutrilett och massa tokiga "gå ner 8 kilo på 7 dagar" dieter. Men nu tänkte jag ge mig på det mest logiska, nämligen kalorier in och ut. Tyvärr så är jag ju så kass på att räkna och jag vet inte ens var jag ska börja. Hur många kalorier bränner JAG i vila, hur många kalorier bör JAG få i mig för att gå ner i vikt, hur många kalorier bränner JAG när jag joggar i 30 minuter? Har suttit och sökt massa på nätet, men eftersom allt är så individuellt så är det skitsvårt att hitta någon relevant fakta. Jaja, jag vet väl vad jag kommer hålla på med dom närmaste timmarna. Nämligen att ta reda på vad som krävs för att MIN kropp ska reagera som JAG vill. Vi hörs då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0