KALORIER IN FÖR DAGEN

Då har jag väl stoppat i mig allt jag behöver för dagen. Måste nog dock träna lite på att äta tills jag blir mätt och inte tills jag inte orkar mer. Käkade tacos till middag och det är väl nyttigt, men kvantiteten är det värre med. Eftersom jag tycker det är så gott så äter jag mig alltid proppmätt på det. Så äta mindre och oftare skulle ju inte vara helt fel. Hur som helst, det här har jag fått i mig idag:
Frukost:
2 st falu rågrut
2 tsk kaviar
1 kokt ägg
(totalt 184 kcal)
Lunch:
1 grovt hambugerbröd
1 hamburgare
3 skivor gurka
½ msk ketchup
½ msk dressing
(totalt 407 kcal)
Middag:
Grönsaker (gurka, tomat, sallad, majs, avokado, lök)
100 g Nötfärs
3 msk Creme fraische
5 msk tacosås
2 st tortilla bröd
(totalt 606 kcal)
Ett totalt dagsintag på 1197 kcal.

Kommentarer
Postat av: Ellen

gud så duktig du är Maja:)

2010-09-22 @ 14:22:22
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0