HERE WE GO

Imorgon börjar jag min nya, stora resa. Andra "etappen" till att nå drömvikten och drömkroppen. Som några av er vet så gick jag ner 13 kg i våras. Under sommaren (som tydligen för min del var lång i år ;) ) så la jag allt vad banting, träning osv hette, åt sidan. Men nu är det dags, dags att ta tag i det här! 7 kilo ska bort, kroppen ska formas, tonas och bli så stark, frisk och snygg som möjligt. Jag kommer att dagligen (med önskemål från flera håll) lägga upp vad jag ätit under dagen, vad för träning jag utfört osv. Lovar också bilder med resultat. Följ gärna min resa, dela med er av era erfarenheter, åsikter och tips. Jag är taggad till tusen, så häng på och börja ditt nya liv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0