FREDAG SJUTTONDE SEPTEMBER

Fredag igen, var tar tiden vägen? Jag måste få citera lite från Caesars blogg: "Vardagarna flyger förbi som timmar och helgerna är nästan som ett andetag...". Kolla föresten in där och läs om hans liv i Santa Barbara.

Hur som helst så är denna fredag ganska ospännande. Jag har städat och fixat lite här hemma på förmiddagen. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli ett för då ska jag dra mig mot stallet och möta upp Lina. Kvällen kommer med största sannolikhet spenderas i min älskade sambos famn framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 12:02:09
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Caesar

Yejjj :D

2010-09-17 @ 14:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0