RIDNING ÄR BRA & KUL

Är så jäkla taggad på att ta tag i min ridning igen nu när jag har fått tag i en häst som faktiskt kan ett och annat. Har spenderat den senaste timmen med att tänka på hur jag kan lägga upp mina ridpass, vad jag behöver träna på, vad jag vill lära mig osv. Vill att det ska bli onsdag nu så jag kan köra igång! Ska till stallet imorgon också, men då för att hålla "lektion" för Lina. För er som inte håller på med ridning så kan jag upplysa er om att det är allt annat än att bara "åka med". Det är grymt bra träning och man aktiverar alla stora muskelgrupper samtidigt som man tränar både balans och kondition.

Dom här två ska jag plåga så mycket jag bara kan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0