PLUGGHÄST

Har varit fruktansvärt bortskämd med att få vara hemma senaste tiden. Med andra ord så kommer inte lönen den här månaden bli så stor som jag önskat. Jag har blivit mer och mer inställd på att börja plugga nu till våren så man har något vettigt att sysselsätta sig med om dagarna (även om det är skönt att få sova hur länge man vill och ha all tid i världen till allt och inget). Är i alla fall väldigt sugen på att plugga något som har med friskvård/ hälsa att göra. Det finns ett program som heter just "hälso- friskvård" men det är bara en gymnasieutbildning. Ska iväg till Arbetsförmedlingen när dom skulle ha någon mässa och se om man kan hitta något annat program som kan passa bättre. Perfekt för mig vore om jag kunde plugga på distans så jag kan jobba, ha tid för stallet, hunden och körskolan samtidigt. Måste bara hitta rätt program att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0