ONSDAG TJUGONDE OKTOBER

Onsdag, mitt i veckan, lill- lördag eller vad man nu vill kalla det. Har jobbat idag och efter jobbet blev det en tur till stallet. Blev dock rätt besviken på mig själv för jag orkade inte rida ordentligt, kroppen orkade inte riktigt. Men Tyra var pigg, framåt och samarbetsvillig så det hade kunnat bli ett riktigt bra pass. Men men, nu blev det inte så. Ska snart krypa ner i sängen för imorgon är det uppstigning 06.00 igen och dags att åka till jobbet. Sist av allt vill jag bara skicka en tanke till min fina Therese, jag tänker på dig massor gumman, du vet att jag finns här för dig till 110% :love: haha, fy fan vad larvigt hjärta föresten, men jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0