MÅNDAG ELFTE OKTOBER

Har haft fullt upp hela dagen idag. Kanske inte med dom mest jobbiga sakerna men ändå har det varit full rulle. Först satt jag halva förmiddagen och kollade upp massa fakta angående vilka kurser jag ska läsa till våren. Sen åkte jag iväg till Elin för en härligt frisk promenad, massa skitsnack och lite kaffe. När jag väl kom hem igen så fortsatte jag att skriva ner alla frågor jag har över plugg och sånt och så har jag förberett inför morgondagen som också kommer vara fullt uppbokad. Men nu ger jag upp för idag. Ska gosa lite med min man innan jag sätter igång med kvällsmaten. Usch, vilket tråkigt inlägg, men va fan, jag har inget bättre att skriva om idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0