MÅNDAG ARTONDE OKTOBER

Försöker hålla ögonen öppna här hemma i soffan. Förstår inte att man blir så trött av att bara gå upp någon timma tidigare än vanligt. Kan kanske också ha att göra med att det varit full rulle på jobbet hela dagen. Så fullt upp att jag nästan helt glömde att äta och det är inte något vanligt förekommande i mitt liv kan jag lova. Men jag tog mig igenom dagen och har dessutom lyckats hålla mig vaken även fast jag legat i soffan i stort sett sen jag kom hem. Men nu måste jag faktiskt ta och träna lite. Är så trött på mig själv att jag sätter upp massa mål och löften till mig själv som jag aldrig lyckas med. Men jag har inte misslyckats än för jag har inte gett upp. Nu blir det styrketräning.

Föresten så skulle det visst bli snö på onsdag. Jag hoppas verkligen inte att det lägger sig än. Jag vill hinna med ett par löprundor till på torr mark innan jag tycker att snön får komma för att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0