IN THIS BODIES WE WILL LIVE, IN THIS BODIES WE WILL DIE

Började den här söndagen med ett ordentligt träningpass, ca 1 timme men väldigt intensivt. Avslutade med en promenad i skogen med hunden och en lååååång dusch. Har också suttit och kollat på utbildningar och vad jag behöver ha läst för ämnen innan jag kan söka till diverse utbildningar. Detta resulterade i ångestletande efter mina slutbetyg och efter en stund när jag hittat betygen kom jag och Olof på oss själva med att sitta och sortera varenda papper vi äger och har. Skönt att ha det gjort i och för sig. Jag undrar mest bara varför man sparar så mycket onödigt skit. Nu väntar jag på Hanna för vår obligatoriska tv söndag med Ensam mamma söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0