HEJ OCH VÄLKOMMEN TILLBAKA

Som ni kanske märkt har det inte uppdaterats något i bloggen på ett tag, men jag har helt enkelt inte haft något sug att skriva så jag tog en paus. Men jag kan lova att ni inte missat så mycket för det har inte hänt särskilt mycket i mitt liv. Men sen sist så har jag i alla fall gått ner 1,6 kg, börjat rida på Tyra 2 gånger i veckan, annars så tränar jag på som vanligt och livet flyter på i sin ordning. Jag har föresten också börjat äta burn och CLA och gjort det i snart en vecka. Har än så länge inte märkt någon markant skillnad men det kan ju ha påverkat viktnedgången.

Lite bilder från dagens promenad i det fina höstvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0