SJÄLVDISCIPLIN

Jag är så trött på mig själv och min självdisciplin. Jag har inte tränat regelbundet och ordentligt på alldeles för länge, dessutom har jag nästan trotsat mig själv och varit onödigt onyttig sista tiden vilket som vanligt resulterar i ångest. Men varje morgon när jag vaknar så tänker jag att "från och med idag så ska jag vara nyttig". Men det har skitit sig när jag kommit hem från jobbet, då jag varit trött hungrig och haft ont i huvudet. Men, vad spelar löften för roll om jag ändå sviker mig själv. Var har min motivation tagit vägen...? Jag vill ju träna, jag vill äta nyttigt och ta hand om min kropp. Jag vill trivas med den jag är och jag vill kunna vara konsekvent i min livsstil. Varför är det så svårt när jag faktiskt vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0