MÅNDAG FÖRSTA NOVEMBER

Det har blivit lite glest med uppdatering här på sista tiden. Det har mestadels att göra med att det inte finns så mycket att skriva om. Men ska väl ta och göra en liten uppdatering på vad som hänt sista tiden... Har haft ganska mycket jobb nu och har en del fram till jul så det känns ju skönt att veta att man i alla fall får någon form av inkomst. Den här veckan är jag dock ledig eftersom det är höstlov i skolan. Ska börja den här veckan med att åka hem till mamma och pappa som just nu antagligen precis kommit fram till sitt hotell på Furete Ventura (fuskisar!). Har lovat att rensa upp bland mina gamla grejer som jag har kvar hemma hos dom. Sen blir det nog ett besök hos farmor och kanske upp till farfars minneslund. Är det föresten idag eller på lördag som man egentligen ska lägga gravsmycken? Ikväll blir det nog lite bastu och god mat (man får ju passa på när man har tillgång till bastu). Jag hade visst lite grann att skriva om, så jag kan väl ta helgen också... I fredags var det Halloweenfest på schemat, riktigt trevligt! Hade min bror och hans tjej i soffan över natten så det var trevligt att få träffa dom lite också, vilket inte händer så ofta. Resten av helgen har varit lugn och skön. Övningskörde för fösta gången på typ 4 år igår, det var en upplevelse i sig! Här kommer lite bilder från Halloweenfesten;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0