MÅNDAG FEMTONDE NOVEMBER

Funderar starkt på att lägga ner bloggen. Är ju inte direkt så aktiv här längre, men samtidigt så finns det mycket i bloggen som jag gillar. Det är kul att titta på gamla bilder och läsa om vad man gjort för flera år sedan. Men som det ser ut nu så har jag antingen ingenting alls att skriva om eller inte tid att blogga. Plus att jag knappt fotar något längre och en blogg utan bilder är en tråkig blogg. Så om ni kikar in här och jag inte finns kvar så vet ni varför.


Ni får i alla fall en relativt ny bild från förra veckan när det kom en massa snö. Jag, Hanna och Toffe passade på att busa i snön, göra snöänglar och en snökamel (det skulle bli en snögubbe). Nu är snön dock ett minne blott efter regnet som öste ner i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej inte lägga ner bloggen..ha bara ett uppehåll och skriv när du får tid! Jag kikar in här lite då och då :) Är inte heller den bästa på att blogga nuförtiden men tar nu lite paus på obestämd tid..för känner som dig..vet inte vad man ska skriva om längre^^

2010-11-16 @ 00:55:21
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0