KLADDKAKANS DAG SJUNDE NOVEMBER

Och vips så var det söndag igen. Jag vet inte om jag tycker det är skönt eller hemskt att tiden går så fruktansvärt fort! Har varit ledig i en hel vecka, men det skulle lika gärna varit bara en helg. Så fort går min tid i alla fall. Sista dagen på ledigheten skall spenderas på följande vis... Träna, jag måste träna idag, har varit på tok för dålig med det på sista tiden. Läsa bok, är inne på den tredje och sista boken i Stieg Larssons trilogi om Lisbeth Salander och jag kan inte förmå mig att lägga undan dom, riktigt bra böcker! Städa, lika bra att passa på när jag är ledig, har tid och ork. Till kvällen väntas sällskap av Hanna, ensam mamma söker och kladdkaka... Det är faktiskt kladdkakans dag idag så ät kladdkaka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0