"JAG VILL SE DIG SOM GUD SKAPADE DIG"

Har precis satt mig i soffan med en smoothie efter att ha pysslat om mig själv i dryga 1½ timmen. Det är så skönt så jag undrar varför jag inte gör det oftare. Jag har färgat håret och ögonbrynen, plockat ögonbrynen, gjort ansiktsmask, rakat benen, fixat naglarna, filat fötterna, rengjort alla piercingar och smort in mig med brun utan sol. Känner mig som en ny människa. Men lite skrattretande var dock att Olof kom springandes från köket och sjöng "ta det lugnt gumman jag vill va med dig, jag vill se dig som gud skapade dig" i takt med musiken precis när jag var klar. Men, jag känner mig faktiskt mer fräsch såhär än om jag bara var helt naturell. Nej, nu ska jag få i mig min smoothie och vila ögonen på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0