TIONDE MAJ

Idag är jag i Borensberg. Eller det är jag väl typ alltid när jag jobbar, men i natt ska jag, älsklingen och vår söta vovve spendera natten hos mamma och pappa. Tycker att det är bra mysigt och komma hem och sova hos mamma och pappa ibland. Det gör vi ju så sällan nu när vi bor så nära.

Idag har jag fått vara musiklärare. Om jag var bra på att sjung och spela så skulle jag vilja bli det. Det är så fantastiskt kul! Har sjungit en massa gamla godinga hela eftermiddagen. Nu tänkte jag gå ut och försöka ta lite fina "dagens outfit", men det får ni se först imorgon, kan inte lägga över bilderna på mammas dator.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevligt med lite familjemys :)



Fan vad jag saknar dig,har suttit och läst gamla inlägg, saknar dig bara ännu mer. Hoppas vi ses snart igen verkligen! Älskar dig trots att du är så himla långt borta!<3

2010-05-11 @ 02:07:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0