SÖNDAG KVÄLL

Ligger och sappar på tvn, inget vettigt, men det är ändå himla skönt att bara ligga här och inte behöva göra något alls + att jag som sagt är ledig imorgon så ingen söndagsångest heller :) Det brukar jag i och för sig inte ha, jag tycker att det är kul att jobba! Kan bli så att det blir heltid (nästan) fram till sommarlovet, inget jag tackar nej till direkt! Nu börjar det bli lite mörk här inne så jag ska ta och tända lite ljus och ta fram en skål med godis. Eller jag önskar att jag kunde göra det sistnämnda men jag har inget godis hemma och så måste jag ju tänka på att sommaren närmar sig med stormsteg. Ännu är jag inte redo att beträda stranden utan ångest!
Jag får titta på den här bilden och låtsas att jag äter godis nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0