SNART ÄR DET HELG

Imorgon är det fredag igen. Inte så lite underbart. Slutar vid halv två,sen ska jag bara vila och inte göra så mycket alls i helgen för nsta vecka kommer bli pissjobbig. Idag känner jag dock att jag har lite mer energi än jag haft dom senaste dagarna. Jobbade till halv 4, sen hem och städa snabbt som en vessla (råkade dock döda tvålpumpen i toaletten, fan). Sen in med maten i ugnen och precis när luckan till ugnen stängdes så knackade bror på dörren. Nu har vi ätit och ligger i koma i soffan. Hoppas att min energi håller i sig/ kommer tillbaka lite ikväll, för jag skulle verkligen behöva ge mig ut och springa! Det var väl allt för idag tror jag, för nu i alla fall!
Här får ni en dålig bild på en snygg tröja som jag älskar.
Ni ska få en bättre sen, men jag ÄLSKAR puffärmen på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0