ÖNSKELISTA MAJ 2010

Högst på min önskelista just nu finns tre saker. Utan speciell ordning;

Babyliss Icurl- den måste jag bara ha, om den är så bra som den verkar på reklamen. Äger inte en locktång, men tycker det är skitsnyggt med lockigt hår (då menar jag inte mina naturliga krull-lockar). Måste väl också tillägga att jag inte lyckas locka mitt hår med plattången, det blir fan aldrig bra!

DKNY fresh blossom- Äger två DKNY parfymer som är så slut dom kan bli. Har gått och sniffat på deras nya sommardoft flera gånger nu och den vill jag ha i mitt badrumsskåp! Namnet på parfymen kan nog inte passa bättre, så fräsch och blommig doft, precis som jag vill ha det, speciellt till sommaren!
Navelpiercing- Sjätte gången gillt? Nu när sommaren närmar sig, magen krymper och bikinin ligger i byrån och kräver att få användas flitigt för en gång skull så vill jag pryda min mage med en navelpiercing. Har gjort hål i naveln själv / med hjälp av kompisar 5 (FEM?!) gånger tidigare, men nu bör jag gå till Federal bodypiercing och få dit en på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har en Babyliss, jag har dock aldrig fått fina lockar men min kära vän Isabelle lånade den på sitt bröllop och fick kanon fina lockar!

2010-05-09 @ 23:23:36
URL: http://bajencaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0