NEJ MATTE

Haha, jag har nog den sötaste hunden. Toffe hatar när man dammsuger så idag när jag dammsög så råkade jag dammsuga fram hans "pipis". Det gick bra att distrahera honom med den så han inte attackerad dammsugaren men när jag började dammsuga soffan (det gör jag inte så ofta) så blev han KNÄPP! Han sprang runt och gnydde, attackerade dammsugaren, hoppade upp och ner ur soffan och höll på. Jag lockade ner honom gång på gång men så vände jag mig om och när jag vände mig tillbaka så stod han i soffan och stirrade på mig. Jag lovar att om han kunde prata så hade han sagt:

- Matte, jag måste dra en gräns och nu gör jag det. DU RÖR INTE MIN SOFFA MED DET DÄR ODJURET!
Knäppa, söta, soffälskande hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0