MÅNDAG TRETTIOFÖRSTA MAJ

Japp, då är vi inne på Maj månads sista dag. Inget annat än skönt måste jag säga. Såg på vädret nyss att det ska bli finare och lite varmare ute nu också. Det är på tiden! Idag har jag i alla fall jobbat, varit ute på en långpromenad med mamma och vovven såklart. Vi såg en huggorm så jag ville dö, men annars var det himla skönt. Nu på kvällen har jag och Hanna suttit nere vid vattnet och tittat på Olof när han fiskat och så har vi busat massa med Toffe. Nu tänkte jag platta håret så man slipper det imorgon och å blir det att krypa ner i sängen här hemma hos mamma och pappa :)



Nere vid vattnet hos mamma och pappa
(gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0