JOBB JOBB OCH MERA JOBB

Det blir mycket jobb nu för tiden. Härligt och jobbigt, men mest bara skönt. Imorgon kommer det dock bli en lång lång dag känner jag på mig. Först en heldag i skolan med lektioner i ett sen sluta sista lektionen tidigare för att hinna med en buss hem. Vara lite social, måste också ner på stan en snabb sväng sen blir det mat och jobb igen vid 20. Ojojoj, jag kommer somna som ett barn imorgon. Helgen fortsätter sen med dop, jobb och tvättstugan sen är det måndag igen och åter jobb. Har tagit ledigt nästa fredag och ev torsdagen också för att kunna ta igen mig lite nu när jag jobbar både vardagar och helger. Men nu ska jag städa tills Täby gästerna kommer imorgon.

Trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0