IRRITERAD!

Jag blir så irriterad på mig själv. Idag visste jag inte om jag skulle jobba, men hade ändå tänkt åka till Borensberg så jag var där om dom skulle ringa in mig från jobbet. Så imorse stod väskan packad i hallen och alarmet var på. Men när klockan ringde så var jag så jävla trött, hade ont i huvudet och kände verkligen inte för att gå upp när jag ändå inte visste om jag skulle jobba så jag stannade hemma. Halv 8 ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde och jag tackade nej. Jag somnade om och vaknade för en timme sen förbannad på mig själv att för att jag inte åkte och jobbade ändå. Visst, jag har fortfarande ont i huvudet, men jag hade klarat det. Jag hatar att tacka nej till jobb om jag verkligen inte måste. Fuck. Nu får jag vara hemma och vara arg istället. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0