HUGGA VED

Kom nyss hem från Borensberg. Först måste jag bara påpeka vilken skillnad det gör att sova en timme extra på morgonen (sov ju hos mami och papi inatt så kunde utnyttja en timmes extra skönhetssömn). Har i alla fall jobbat hela dagen. När jag kom hem till mor och far så började jag hålla på lite med veden. LITE med veden blev 5 timmar totalt. Nu är jag trött i hela kroppen och i stort behov av en dusch. Men nu är nästan allt klart med veden för det här året och det känns jättebra att ha hjälp till lite (läs ganska mycket) för en gång skull! Men nu väntar som sagt en välbehövlig dusch och sen tvn till ögonen inte vill hålla sig öppna längre!
Toffe hjälpte till lite för några dagar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0